piątek, 27 grudnia 2013

Rozdział 15

*Następnego dnia w sobotę*
Wstałam  o godzinie 9:00 . Ubrałam to :


Umyłam twarz i zęby , a włosy spięłam w niechlujny kucyk. Zeszłam na dół i poszłam od razu do kuchni coś zjeść.  W kuchni siedziała moja mama.
Cześć mamo – powiedziałam , cichym i smutnym głosem
Witaj Alice – odpowiedziała.
Czy coś się stało ? – zapytała mnie mama zatroskanym głosem
Nie nic się nie stało .. – odpowiedziałam prawie płacząc
Nie okłamuj mnie , przecież widzę , że coś jest nie tak.- powiedziała
Ja Cię nie okłamuję .. po prostu źle się czuję. – odpowiedziałam 
Nagle usłyszałam dźwięk mojego telefony . Szybko pobiegłam na górę zobaczyć kto do mnie napisał. Był to justin ..
OD JUSTINA:
Dlaczego nie chcesz być ze mną , dlaczego uciekłaś ? Przecież między nami coś iskrzy , nie mogę tak tego zostawić , naprawdę zależy mi na Tobie. Jeśli możesz to spotkajmy się dziś o 17.00 w parku koło szkoły.
Nic nie odpisałam. 
Siedziałam na łóżku przez 15 min. I myślałam o tym co się wtedy stało . 
Z zamyślenia wyrwał mnie dźwięk mojego telefonu.  Na środku ekranu pisało:
MASZ NOWĄ WIADOMOŚĆ 
Weszłam w wiadomości i sprawdziłam kto do mnie napisał . Był to Chaz.

4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa co będzie dalej ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebisty blog ;) Nie mogę się doczekać co dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dłuższe rozdziały i będzie najlepszy . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za słowa motywacji !

    OdpowiedzUsuń