poniedziałek, 2 grudnia 2013

Rozdział 13

* Następnego dnia *
Wstałam o godzinie 8:00. Ubrałam to 
umyłam zęby ,a włosy upiełam w kucyka, chwyciłam torbę i wyszłam z pokoju.
Zbiegłam po schodach do salonu. Zegar wskazywał godzine 8:30. Wyszłam z domu i zakręciłam drzwi.
Do szkoły dotarałam 5 min. przed dzwonkiem.
Weszłam do klasy i usiadłam koło Miji.
- Gdzie Justin - spytała
- Nie wiem - odpowiedziałam obojętnie 
Po chwili do klasy weszła pani Jons.
Zaczęła się lekcja. Nagle do klasy wszedł Justin
- Dobry
- Siadaj Bieber

Teraz włącz To ! 

Po skończonych lekcjach czekałam jeszcze na korytarzu na Mie i Virginie . 
Po chwili podszedł do mnie Justin.
- Cześć
- Heeej 
- Jesteś na mnie zła ?
- Może !
- Czemu ?
- Justin ! Ty nic nie rozumiesz ? Jesteśmy przyjaciółmi i ja nie chce tego psuć.
- Tez nie chciałem tego psuć ale to nie moja wina że się w tb zakochałem !
Justin chwycił mnie za rękę i przypadkiem podwinął mój rękaw.
- Coś ty zrobiła ?
- Justin...
- Czy ty wiesz co ty zrobiłaś? Po co się Ciełaś.
- Wiem przepraszam .
- Nie przepraszaj mnie tylko siebie 
W tym momencie mnie przytulił ,a jego usta zaczęły być niebezpiecznie blisko moich.
Nagle mnie pocałował .
Na początku nie chciałam odwzajemnić pocałunku , ale po chwili go pocałowałam .
- Chodź odprowadzę Cie do domu 
............................................................................................
Jeżeli nie mogliście skopiować linku te wejdźcie na yt i wpiszcie LOVE ME REMEMBER Selena
!
Jedna nudna lekcja Historii ,a Agata dostaje weny twórczej ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz